صفحه اصلی / هفت رج سایت خرید صنایع دستی / فروشگاه آنلاین صنایع دستی و سنتی ایران خرید اینترنتی صنایع دستی

[vc_row][vc_column width=”2/3″][rev_slider alias=”slider1″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image css=”.vc_custom_1510940914808{background-image: url(http://www.7raj.ir/wp-content/uploads/2017/10/side-2.jpg?id=1635) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;border-radius: 2px !important;}”][vc_single_image][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

فروشگاه آنلاین صنایع دستی و سنتی ایران
خرید اینترنتی صنایع دستی
امروزه با وجود فرهنگ و هنرهای مختلف غربی و پاگذاشتن آن‌ها به زندگی بسیاری از افراد، فرهنگ و صنایع دستی ایرانی به ورطه‌ی فراموشی سپرده شده‌است. شاید امروز کمتر کسی را دیده باشیم که با استفاده از یک رومیزی ترمه یا یک گلدان میناکاری شده علاوه بر احیای فرهنگ ایرانی معرف زیبایی‌های آن نیز باشد. فروشگاه اینترنتی هفت رج در سال ۱۳۹۵ با هدف معرفی و فروش تخصصی صنایع دستی ومحصولات سنتی مناطق مختلف تأسیس شد.
درنظرداریم تا با لطف خداوند و عنایت شما سروران، زیباترین صنایع دستی این مرز و بوم را با بهترین قیمت‌ها و بالاترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. هفت رج با هدف حفظ فرهنگ و سنت چندهزارساله‌ی ایرانی تلاش می‌کند تا شما را با نحوه‌ی زندگی به سبک ایرانی بیشتر آشنا کند‌. امید است ما را دراین مهم یاری کرده و همراه ما باشید.
زندگی به سبک ایرانی با محصولات هفت رج

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]